טל אלוני, דור נחשון ואושר אברהם

חברת "גולד פארטס בע"מ" הינה חברה לייבוא ושיווק חלקי חילוף לרכבים כבדים. החברה הוקמה בשנת 2006 על ידי ירון וחמוטל הררי. כיום החברה מונה כ-5 עובדים המונים מנכ"ל, סמנכ"לית כספים, סמנכ"ל שיווק, סוכן מכירות ושליח. 

על מנת להכיר את החברה ופועלה, התקיימו מספר מפגשים עם הנהלת החברה אשר כללו סקירה מעמיקה על אופן העבודה והתהליכים המתקיימים בה כיום. התקיימו תצפיות, חולקו שאלונים ובוצעו ראיונות עומק על מנת שנקבל תמונת מצב מדויקת ונוכל לאפיין את הצרכים, הדרישות והליקויים המצויים בחברה כיום. מטרתנו הייתה למצוא פתרונות לייעול ולשיפור הליקויים על מנת לייעל את התנהלות החברה וכתוצאה מכך להגדיל את רווחיותה.

כיום, החברה שהינה עסק משפחתי, פועלת בביתם הפרטי של מייסדיה בשוהם ומסתמכת בתהליכיה על אינטואיציה וניסיון רב שנים. במהלך מחקרינו, זיהינו ליקויים בנושאים שונים הכוללים ניהול לקוחות, ניהול רכש, ניהול הזמנות, ניהול מלאי. לאחר מיצוי ממצאי המחקר, בחרנו להתייחס לליקוי בניהול קשרי הלקוחות ולאפיין מערכת מידע מסוג CRM שתתאים לצרכי החברה. 

בהתאם לצרכים שזוהו במהלך הפרויקט, הוצעו מספר חלופות למערכות מידע מסוג זה. החלופות כללו פיתוח מערכת מידע לפי צרכי החברה או רכישת מערכת מידע הקיימת בשוק מסוג זה. לצורך בחירת הפתרון האופטימלי התבצעה השוואת חלופות אשר בסופה חברי הפרויקט הגיעו למסקנה כי החלופה המתאימה ביותר לדרישות החברה הינה רכישת מערכת מידע מסוג CRM של חברת Priority. יחד עם בחירת החלופה, בוצעה הערכת סיכונים לפרויקט זה ונבנתה תכנית עבודה להטמעת המערכת במחשבי החברה. אנו צופים כי יישום הפתרון המוצע בפרויקט זה יתרום לחברה בנושא ניהול קשרי לקוחות, יתרום לייעול התהליכים בחברה ויגרום להגדלת רווחיותה.