"דנדשה" הינה רשת אופנת יד-שנייה, אשר היא חלק מקבוצת "שכולוטוב", ארגון שמטרתו לשלב ולשקם אנשים עם חסמים תעסוקתיים. האתגר של הרשת בו פרויקט הגמר עסק הוא העלאת המודעות בקרב ציבור לקוחות פוטנציאלי של הרשת לאופנת יד-שנייה בכדי לבנות תכנית שיווקית מותאמת למאפיינים של אותן לקוחות.
במסגרת הפרויקט בוצעה סקירה ספרותית כדי להכיר לעומק את עולם האופנה הירוקה ולהגדיר המונחים בתחום זה אשר צובר תאוצה בעולם הצריכה המודרני. בנוסף נערך מחקר כמותי בשילוב מחקר איכותני אשר כלל הפצת שאלונים בקרב נשים בטווחי גילאים שונים ומאזורים שונים בארץ. המידע אשר נאסף סייע בזיהוי קהל היעד הפוטנציאלי של הרשת "דנדשה" וכך אפשר לגבש תובנות מחקריות, מסקנות והמלצות שפורטו בפרויקט בעזרת מודלים מתחומי השיווק והמכירות, ניהול המוצר ואפיון חוויית המשתמש שבעזרתן ניתן יהיה לבנות מסעות לקוח ואסטרגיית שיווק יעילה ואופטימלית עבור הרשת במדיות השונות.