מאי לוי

המושג Workcation מתאר את "העובד החדש" המקדש את תרבות הפנאי לצד קריירה, התופעה מטשטשת את הגבולות בין השניים עד להיעלמותם, ואף מייחסת חשיבות גבוהה יותר להנאה על פני הכנסה. 

"ההשראה לקולקציה הייתה התשוקה שלי, המשלבת את הגלישה והים בשילוב עם התבוננות עמוקה בעובדים הלובשים ביגוד עסקי, בעיקר של עובדי משרד בתאגידים גדולים, והשילוב של השניים. " מסבירה לוי 

שיקולים כמו גובה הגלים, אופי הים, ותחרויות גלישה הפכו מרכזיים ונלקחים בחשבון בדיוק כמו פגישות חשובות ודיונים.

הקו המנחה שליווה את מאי  במהלך בניית הקולקציה, הוא רגע המעבר והשילוב בין עולם העבודה והלבוש המחויט, לבין עולם הפנאי והלבוש הנוח והקליל ובכך מאפשר ׳גלישה׳ בין עולם העסקים לגלישת הגלים.

קולקציית RTW לגברים מייצרת טעויות מכוונות של מעבר נוח ומהיר בין שני העולמות ועושה זאת דרך שילוב של גזרות מחויטות ומרושלות יחד עם בדי נאופרן המחוברים ללא תפרים, בעזרת חיבורים מחושבים והדפסים ייצרתי שילוב נוח וטבעי בין שני העולמות.

@https://www.linkedin.com/in/may-levi-b00904271