שניר בוחניק, ערן בר-אור, עומרי טל

בתעשיית הנדל"ן, קיימת דרישה לתחזק קשר חזק ומתמשך מול לקוחות בכדי להבטיח שירות איכותי ושביעות רצון גבוהה. נושא הפרויקט הינו ביצוע ניתוח ואפיון למערכת ניהול לקוחות עבור עובדי החברה ולקוחותיה. האפיון המוצע בעבודה זו מהווה שינוי מהמצב הקיים בחברה, בו מבוצעת השקעת שעות עבודה רבות ע"י עובדי החברה בתקשורת אל מול הלקוחות. מערכת המידע תהווה זיכרון ארגוני, על ידי ריכוז ארוך טווח וניהול ידע מקיף סביב לקוחות החברה.